#1 Skrevet Juni 27, 2005 Som kanskje noen har funnet ut klarer ikke NBS å få tak i sorte baklamper til A4 B5 Avant, er det noen som har andre plasser man får tak i dette. Helst legg svar om man er sikker på at det er å skaffe. HASTER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2005 Hør med Tommy han har jo, husker ikke helt hvor han fikk de fra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2005 Dalbäck har.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2005 Vet ikke om noen i Norge akkurat nå, men sjekk ut http://www.hova.com. De holder til i sverige, men hvis du har noen bekjente i sverige å sende til, blir det jo billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2005 Ja! Det er så irriterende... Har venta i 6mnd nå... Siste gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at han ikke kom til å klare å skaffe det... Så da blir det vel svensk da.. men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2005 Når jeg tenker meg om, så har jo Norsk Bildelsenter også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2005 [...] klarer ikke NBS å få tak i sorte baklamper til A4 B5 Avant[...] . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...