#1 Skrevet Juni 19, 2017 IKKE KJØP BILLIG BELGER PÅ NETT! Har dine bak-belger fått lekkasje eller er gåen så anbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe kvalitets belger fra Arnott, original Audi e.l. IKKE fall for fristelsen å kjøpe billig fra feks Aerosus slik jeg gjorde. Bortkastet penger og livsfarlig! De holdt i 2 år og 25 dager(garanti 2 år) da smalt den ene, heldigvis hadde vi stoppe for en pause og satt i bilen å koste oss med is da det sa PANG og bilen datt ned bak. Legger ved bilder som viser belgen . Video: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2017 Kina er opphavsland for både Aerosus og Arnott.. Dog så har jeg inntrykk av at Arnott tester, tilpasser og merker delene sine noe mer. Om man treffer så finner man samme deler på Aliexpress også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2017 Beklager OT, men.. Du er vel klar over hvor mye enkelte medlemmer jobber for å få til den senken der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...