#1 Skrevet Juni 29, 2017 Grunnet overgang til 21" så selger jeg disse. 255/40 dekk rullet mars-juni ET30 5x112 Nav 66,6 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2017 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2017 Pris? Skal få de for 6000,- Kan være behjelpelig med frakt. Edit: Ser du bor på Vestnes, så da er det jo ikke rare frakten over fjorden her. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2017 skal tenke litt på det. men hvordan er dekkene på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2017 skal tenke litt på det. men hvordan er dekkene på de? De er så og si helt nye. Kjørt noen få kilometer på de mener jeg på. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2017 Opp! Ny pris - 5000,- Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2017 Hei. Det er feil profil på dekkene, så jeg kjøper de ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2017 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 26, 2017 Ikke solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...