#1 Skrevet Juni 27, 2005 Hei! Fikk beskjed om plutselig å befinne meg i Arendal ifm jobb i kveld. Noen med tips om boplass? Enn sålenge er etellerannet-holmen stedet, men om de ikke har plass - hva duger? Det meste går såfremt det er låsbart rom. Og, kan man fint ha bilen stående rundtom dernede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2005 og da ble det scandic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2005 Scandic har egen parkeringsgarasje tvers over gaten, ellers så kan det nevnes at gateparkering er litt dyrt og p-vaktene ivrige i tjenesten! Det er gratis å parkere utendørs mellom 1600-0800... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2005 er det et phus som er ok for en med et paranoid forhold for å få FLER dørmerker i mørk lakk? Skal ta meg en kikk i kveld, vet ikke noe om prisen i huset der Per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2005 Jeg vet ikke noe om prisen i den garasjen. Den er ikke en offentlig garasje, den er privat og deles av hotellets gjester og leietakere i gården hvor garasjen er i kjelleren (bl.a. ligningskontoret). Garasjen er stengt om natten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2005 jeg er jo der nede TIDLIGST kl 0100 om jeg ikke reiser ned i morgen, så, ting finner man vel ut av midt på natten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2005 Resepsjonisten på Scandic låser P-garasjen om kvelden, så det ordner seg nok, hvis det er ledig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2005 Slå på tråden hvis det passer...hadde vært hyggelig med en kopp kaffe hvis du rekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2005 Jaja, da var kvelden over, Ola er en ølhund av dimensjoner, og øynene hans fikk nok å se på med alle de søte jentene som ruslet forbi Peppes. Han er tydeligvis ikke vant til å se så mange søte jenter på ett sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2005 Jaja, da var kvelden over, Ola er en ølhund av dimensjoner, Njaaaah, fin kosekveld det der ja... og øynene hans fikk nok å se på med alle de søte jentene som ruslet forbi Peppes.Husk; praktisere snikende øye teknikken og se hvorpaniske de blir. (Hun sjøloftet dama) Han er tydeligvis ikke vant til å se så mange søte jenter på ett sted Neidetskaljegfaenmeglovedeg! Så, takk for hyggelig lag! Blir vel noen brune om en ukes tid igjen vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2005 Neidetskaljegfaenmeglovedeg! ROFLMAO Blir vel noen brune om en ukes tid igjen vel? Det skal man ikke se bort i fra... Bare det ikke er onsdagen, da er jeg på konsert i KRS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 29, 2005 Takk for en hyggelig kveld, gjentas gjerne hvis det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...