#1 Skrevet Juli 2, 2017 Kjøpte disse http://www.ebay.com/itm/Pair-Philips-CSP-H11-H8-H9-252W-LED-Headlight-Kit-25200LM-White-6500K-High-Power-/292146101801?vxp=mtr Fikk ikke liv når jeg monterte de i grøftelys men lyste godt når jeg koblet de rett på et batteri. Trenger jeg noe mer for å få disse til å virke på min A3 2013 mod. Noen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2017 LED er jo ganske følsom på +og -... noen mulighet for å få koblet det feil?? Jeg har igrunn aldri sett/prøvd slike kits før,men veit bare vanlig LED pærer må ha polariteten riktig i motsetning til ei glødepære... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2017 Nei, var ferdig plugg som passet rett på den originale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2017 Får du pærefeil i instrumentet? Isåfall kan spenningen til pærene kuttes og da lyser de ikke lengre. Mulig du trenger en motstand for å simmulere en vanlig halogen pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2017 Det fikk jeg ikke sett, bilen hang på løftebukk når vi testet men det skal sjekkes, hvor får jeg tak i motstand ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2017 Det fikk jeg ikke sett, bilen hang på løftebukk når vi testet men det skal sjekkes, hvor får jeg tak i motstand ? Fleste butikker som selger ledpærer selger også motstander i min erfaring. Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2017 Ok takk skal sjekke på Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...