#1 Skrevet Juli 4, 2017 (endret) Sorte matter som er pent brukt. Fulgte med en -04 A6 Avant vi hadde for et par år siden. Ligger og opptar plass, noen her som trenger? Selges Kr. 400,- Frakt tilkommer. Tlf. 918 79 207 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2017 Her er bilde av mattene. Vil si de er 99% strøkne. Hvis det er noen som trenger, så ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2018 Hvordan ser førermatten ut på baksiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2018 Ser sånn ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2018 Mattene ligger her fortsatt, det må da være noen som trenger disse? Bilder tatt idag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2018 Våren er her, ingen som trenger disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2018 Våren er her, ingen som trenger disse? Kan kjøpe dem jeg [emoji4] 400,- med frakt? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2018 Kan kjøpe dem jeg [emoji4] 400,- med frakt? Sent from my iPhone using Tapatalk Tar de for 400 pluss frakt Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2018 SOLGT, tråden lukkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...