#1 Skrevet Juli 8, 2017 Jaja siden det ble bestilling av RS3 istedet så legger jeg ut denne for salg. Her er det fin mulighet til å få seg "ny" bil uten det store nybiltapet. Bilen er kjøpt på ansattebetingelser hos Gumpens Auto Øst i Kristiansand(nei jeg tjener absolutt ikke noe penger på dette ) Dette er en helt vanvittig bil for pengene og bør prøves. Draget i denne 2 literen er helt villt i tillegg til at det popper og smeller i eksos. Eneste grunnen til at jeg bytter ut denne bilen er fordi jeg har mulighet til å få noe enda grommere ellers ville jeg aldri tenkt på å å gi slipp på denne. Kontakt meg om dette kunne være av interesse så kan jeg eventuelt kjøre til deg for å vise frem bil. Jeg har ikke tatt ut vinterhjul til bilen enda så dette følger i utgangspunktet ikke med, men ordner selvsagt vinterhjulpakke for en liten økning i pris. Utstyrsliste: Spesialfarge Nardogrå El korsryggstøtte med massasjefunksjon Ekstra mørke ruter Navigasjonssystem plus Virtual cockpit Smartphone interface Bang & Olufsen høyttalersystem Lyspakke innvendig Led hovedlys Magnetic ride Parkeringssystem plus Glanspakke sort Audi exclusive Advanced Key med alarm Utvidet skinnpakke mono pur Sportsseter med skinn/alcantara Fjernlysassistent 19" V-eike (mulig jeg har glemt noe) Bilen har en nypris pr nå på 780-790 000 og vil mest sannsynlig bli mye dyrere over nyttår med nye avgifter så her er det bare å slå til! Bilen selges for 699 000,- + reg. Er kjørt i underkant av 6000km pr 8/7 og er vell blitt en mnd gammel nå x) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2017 Finn annonse og flere bilder ute Skal ordne en kjekk pris til VACN medlemmer. Kult om den hadde blitt i klubben. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100789731&fks=100789731 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2017 Har mottatt bud fra en kar i Oslo på 676. Noen som er interessert i å gi noe mer? Ikke utenkelig at den ryker ved kjapp avgjørelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2017 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...