#1 Skrevet Juli 10, 2017 Hei alle sammen! Bli med på seinsommerens happening i lokallaget! Bilrebusløp lørdag 19.august. Vær med på ein kjekke dag rundt om i Bergen, på leit etter nye gøye oppgaver å løyse. Klarer du og ditt lag å være dei som løyser oppgavene raskest? Etter endt rebus blir det ein sosial bli-kjent kveld med premieutdeling og forhåpentligvis grillkos om været tillater. Kor? Det finner du ut underveis i løpet. Påmeldingsfrist: lørdag 12.august Pris per person: kr. 50,- Meir informasjon kommer når det nærmer seg. Håper dette er noke mange vil og har mulighet til å væra med på. Lurer du på noke kan du ta kontakt med meg eller Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2017 Kjekt initiativ, vet desverre ikke om jeg har anledning til å dra vestover den helgen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2017 Dette må vi være med på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2017 Jeg er med! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2017 Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2017 Jeg er med... ...frem til første fartsdump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2017 da går nok kjempe fint. Evt får du joina ein anna bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2017 Får komme meg i land og begynne å skru sammen bilen igjen, så kanskje jeg rekker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2017 Vi er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2017 Da er det bare å melde seg på. Dess fleire dess kjekkare. Påmeldingsfrist imåro[emoji106] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2017 Vi er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 13, 2017 Vi er med.Du og kånemor? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2017 yepp.. Du og kånemor? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2017 No nermer det seg lørdag og bilrebus! Det blir lag på 2 og 2, så finn gjerne en venn å vere på lag med! vi møtes kl 12 på treffplassen vår under broen på danmarksplass. etter endt rebus avslutter vi med sosial samling med premier, pizza og brus! Betaling kan også gjøres på vipps til 97596694 PS. kan vere lurt å ha med et håndkle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 18, 2017 Må melde pass for min del. Eneste helgen det plutselig passet med å få fraktet flyttelass fra Ålesund. Får ta det igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...