#1 Skrevet Juli 13, 2017 Heisann.. Har kjøpt meg ny (brukt) bil.. Og felgene som stod på bilen er av typen: Artec Turbo 3-piece felger: 19 x 8,5" og 10" Hvor mye er disse verdt?? Har googlet litt og funnet gamle finn-annonser med lignende felger til rundt 20k Hva mener dere her inne på forumet?? Jeg ønsker å gå over til 3sdm 0.06 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2017 Bytter glatt i ett sett 0.06 jeg har liggende for å si det sånn;p men mellom 15 og 20 er nok realistisk avhengig av tilstand på alu og dekk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2017 Ikke bytt.De felgene sitter som et skudd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2017 Fantastiske råe felger. Husker felgimport som solgte de nye en gang i tiden. Øye som ser og en smak sak hva de er verdt. Men 15+K burde du iallefall kunne få. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2017 Feite felga Martin! Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2017 Såg mye bedre ut enn eg trodde, så blir vell til att de står på bilen en sesong å 2 til eg får lyst på noe nytt Takk Takk Sven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...