#1 Skrevet Juli 17, 2017 Hei! Er det noen her som kan søke opp regnr eller VIN for å se hvilke deler som faktisk er montert på min bil? Jeg prøver å finne høyre bremsekalipper bak. På de "generiske" delekatalogene på nett får jeg se alle mulige bremsekalippere fra 2009-modeller, og ikke hvilken kalipper JEG har AE 25379 WVWZZZ3CZAE057230 Setter stor pris på hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2017 Får opp delenr: 3C0 615 404 C Får også opp at delen er utgått, uten nytt overgangsnummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2017 Takk, det var merkelig. Pleier alltid å stå delenummer. Skal se hva jeg finner av originaldeler på nett - Tror det stod "TRW" på bremsene mine, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2017 Altså, med utgått så betyr det egentlig at det er kommet en ny del, men det står ikke noe overgangsnummer i delefilmen. Søker du dog på delenr. kommer det opp mange sider som har denne. Meca er en av de: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=76165&CarReference_ID=-1&CategoryType_ID=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2017 Tusen takk, Jesper! Nå skal jeg få EU-godkjent kjærra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2017 Greit å ha eu-godkjent bil når du skal til rudskogen om en måned Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...