Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe stabstag på alle kanter på golfen min, men lurer på hvilken type.

 

ser FK har et helt sett til 900 kr på aytospar men er usikker på kvaliteten.

 

virka så billig i fordhold til andre jeg har sett.

men det dyreste er ikke alltid best

 

OMP hos kollevold blir nærmere 2000.

 

noen som kjører med FK sine stabstag.

 

forresten. hva er egentlig forskjellen på et 16V stag og et vanlig.

kan jeg bruke et 16V stag i min 1.8. skal nemlig bytte til 16V senere og da er det litt tull å kjøpe et vanlig hvis det ikke passer etter motor bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å kjøpe stabstag på alle kanter på golfen min, men lurer på hvilken type.

 

ser FK har et helt sett til 900 kr på aytospar men er usikker på kvaliteten.

 

virka så billig i fordhold til andre jeg har sett.

men det dyreste er ikke alltid best

 

OMP hos kollevold blir nærmere 2000.

 

Du kan jo sjekke Autopower også, mener å huske Kollevold skulle ha 1800 for stag til min gamle, mens Autopower tok 1200 for samme staget.

Kan ikke uttale meg om kvaliteten på FK da jeg ikke har testa dette, men OMP-staget virka meget bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stål er stål, er jo mye det samme, men de veletablerte merkene har som oftest endel høyere priser.

 

Ang 16v stag så er det forskjell på enkelte av disse kontra 8v, men ikke alle produsenter opererer med forskjellige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nedre fk stag foran og det funker bra det, enseste er at stål er stivere enn alu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjøre med omp nedre framme og oppe har eg omp eller fk. veit ikkje heilt. har snart omp stag bak.

men husk å ta hjulstilling etter montering av stab.stag forran oppe og nede.

etter eg skifta til gule foringer og stab stag forran så har dekka slitt seg enormt på innsida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.