#1 Skrevet Juli 19, 2017 (endret) Hoi! Jeg prøver å google og lete ellers rundt omkring, men mye pga fotobøtta som har kukka til alle verdens diskusjonsforum og ellers at det er lite dokumentasjon på dette så spør jeg dere. Må/bør man ta av frontfangeren for å få byttet parkeringssensorer på A6 4F? Jeg har funnet en video som viser løsning av front ganske bra altså, men jeg har en del mer tilkoblet utstyr i fangern min enn han i den videoen(lyktespylere og park.sensorer vertfall), så jeg vet ikke hvor langt jeg får dratt frem fangeren uten å ta av alle disse ledningene.. Noen her som har prøvd seg på dette og som kan gi meg et lite vink? Her er den videoen jeg har sett av demontering av frontfanger og lykter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2017 Du kan løsne fangeren som på videoen, men finn noe å legge under. Altså bygge oppunder fangeren slik at den ligger i ro og kan jobbes på uten å ta av lyktespyler, grøftelys osv. Det er nok plass til å bytte park sensorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2017 Da skal jeg prøve det, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2017 AC er i vegen for å nå den 10mm mutteren på venstre side.. Noen som kjapt kan fortelle meg hvordan jeg går frem der da..? Sent fra min SM-G955F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2017 Se bort fra siste melding.. Hadde en akutt brainfart her.. Tenkte ikke på at støtfangeren er høyere i front enn den er ved skjermen, så jeg lette for lavt etter den mutteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...