Komplett forstillig audi rs4 b5 + litt til

Anbefalte innlegg

Laga ny tråd for hver kompinent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er tilstand på drivknuter/mansjetter på alle drivakslene til S4en ?

Hva mer har du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene mansjetten på indre må byttes, mener det er venstre forann om jeg husker rett. Ellers ok. Hva mer jeg har? Hva trenger du? Har altfor mye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har ikke griplist til bakluke og crome optikk, lister,rails osv? vet du om dette er likt på a4 b5 og rs4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Griplista er vel lik på facelift. Lister rundt vindu og tskrsils er vel også like. Har ingenting av det desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av rs bremsene?

Hvordan er tilstanden på de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fortsatt nedre armer liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen nedre armer ja. Men usikker på tilstand på kulene på de. Er vel de fremre jeg har. Ene er i så fall til alu fjærbein. De andre er mest sannsynlig til stål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du målt det kona partiet på dem?

Har bestilt nye armer, men litt usiker på om jeg har fått rett.

Må ha til alu og de jeg har fått har en ganske feit base 20mm på toppen og 24 eller mer i bunn

mener å ha lest den til alu skal være slankere.

Nesten sikker jeg har fått feil men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alu er slanke ja. Men kan ta mål av kon på de som ligger løse. De til alu står monter på spindelen ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål fra en som ikke kan noe om disse bilene, men er nysgjerrig;

kan man bruke RS4 alu-spindler og bærearmer på en S4 som en oppgradering? Eller er det forskjell på mål grunnet f.eks annen sporvidde på RS4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste forskjellen jeg kan finne, vertfall per delenr og dimensjon fra s4'n til rs'n er i det koniske partiet på fremre nedre arm og selve fjørbeinet/hjul lager hus.

Hva enn man skal kalle det enorme kjøttbeinet for. Lengder er de samme, så bør ikke være noen sporvidde økning.

Er vell egentlig ikke heller store forskjellen annet en litt vekt og mindre rust.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer rett over. Om jeg ikke husker feil kom vel de seneste s4 med alu fjærbein selv. Sparer en del vekt, men må være litt mer forsiktig med boltene til øvre bærearm/styrestag da alu er litt mindre tilgivende enn stål mtp maktbruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*Gratis bump

 

Fikk du målt ? ser dem selger 16mm også, i og med denne er 20 så regner jeg med det er det jeg skal ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du målt det kona partiet på dem?

Har bestilt nye armer, men litt usiker på om jeg har fått rett.

Må ha til alu og de jeg har fått har en ganske feit base 20mm på toppen og 24 eller mer i bunn

mener å ha lest den til alu skal være slankere.

Nesten sikker jeg har fått feil men.

 

De som ligger og slenger som er fra en s4 pfl er 20 på topp og 24 i bunn ja. Er rimelig sikker på at disse er til stål spindler. De jeg har til alu er montert på spindel ennå, kan evt se om jeg får demontert og sjekka dim i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det går bra, så vidt meg bekjent kom det kun to forskjellige kuler, altså alu og stål. Alt bestilt den på 16mm kon.

Men takk for innsatsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.