S2 Instrument uten kjørecomp

Anbefalte innlegg

Komplett S2 instrument uten kjørecomputer. 1500 kr.

 

20170721_095502.jpg

 

20170721_095510.jpg

 

20170721_095515.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 typ89 B3 kaross dette kommer fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 typ89 B3 kaross dette kommer fra?

 

Jeg trodde all B3 hadde runde stikkere, men jeg er ikke sikker. Jeg har brukt det i en 94 B4 i hvert fall :)

 

Prøvde å Google litt, men blir ikke helt klok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har glemt å skrive at det mangler noe under autocheck'n. Se hvit stripe på første bilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde all B3 hadde runde stikkere, men jeg er ikke sikker. Jeg har brukt det i en 94 B4 i hvert fall :)

 

Prøvde å Google litt, men blir ikke helt klok.

 

B3 har VDO instrument og B4 har UN4, vet disse kan passe over. Har pøvd med VDO på min B4, det funket men fikk ikke lys i instrument :) men kan være interessert med tanke på at du har hatt det i B4 og vet det virker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B3 har VDO instrument og B4 har UN4, vet disse kan passe over. Har pøvd med VDO på min B4, det funket men fikk ikke lys i instrument :) men kan være interessert med tanke på at du har hatt det i B4 og vet det virker��

 

Husker ikke om jeg har sett lys i det i min bil. Den kursen var brent i min bil pga. kortslutning til hanskerom-lyset. Dette er fikset nå så om det er det det står på kan jeg putte det i min bil igjen for test :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.