#1 Skrevet Juli 25, 2017 (endret) Kjølevæske beholder. Audi B4. pris: 200,- Delene ligger i nes på romeriket Petter Øistad Tlf 94184266 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2017 Tar gjerne innsuget hvis du kan sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2017 Tar gjerne innsuget hvis du kan sende? Ikke no problem med å sende deler så lenge kjøper betaler frakten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2017 (endret) Flere deler. B4 fram travers med feste for stab stag. pris: 300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2017 opp til toppen. Lov å slenge inn skambud, da alt skal bort enten på skroten eller en ny eier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2017 Jeg tar skiltramma hvis du fortsatt har den? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2017 Jeg tar skiltramma hvis du fortsatt har den? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Har den fortsatt. Henter du den eller skal den sendes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2017 Fint hvis du kan sende den, vi kan ta resten på pm Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2017 Opp til toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2018 Kun kjølevæsketanken igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...