#1 Skrevet Juli 25, 2017 Det knirker rett bak rattet når man vrir sakte på det. Regner med man kan smøre opp noe bak der? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2017 Hadde samme greia i min gamle 4B. Der var sleperingen helt tørr. Etter jeg smurte den opp var det ingen flere ulyder de neste 2 åra jeg hadde bilen før den ble solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2017 Hva må til for å få smurt opp den? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2017 Er noen år siden, så husker ikke helt nøyaktig. Mener det var litt plundrete å åpne/sette sammen sleperingen. Smurte opp med litt fett på alle steder som kunne forårsake lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2017 Rattet må av sant? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2017 Jepp. Må av med rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...