#1 Skrevet Juli 25, 2017 Gjenstående km i kjørecomputer stemmer aldri. Noen som har formening om hva det kan være? Viser alltid for lite km igjenn Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2017 Noen som har forslag? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2017 Det er bare tankmåler som 'vet' hvor mye som gjenstår, så viser tankmåler relarivt riktig, er vel den friskmeldt. Det kan muligens hjelpe å demontere instrument og rense kontakter til computeren. Noen ganger er det også vakkel i spenningsregulator og sprekker i kretskort, (nesten ikke synlige!) så det er generelt bare på tide å demontere.. Det er en justering på kretskortet til computeren, men den går bare på (snitt)forbruk. Min er godt nedpå det røde og viser '0' km når det er ca. 5-8 liter igjen, (ikke spør..) og dette tror jeg vel er noenlunde normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2017 Min viser 140km igjenn ved full og snitt forbruket er heller ikke riktig, hvordan "justeres" snitt forbruket? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2017 Er bilen chippet? Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2017 Var sånn både med og uten. Men nå er den med Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...