Anbefalte innlegg

Gjenstående km i kjørecomputer stemmer aldri. Noen som har formening om hva det kan være? Viser alltid for lite km igjenn

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare tankmåler som 'vet' hvor mye som gjenstår, så viser tankmåler relarivt riktig, er vel den friskmeldt. Det kan muligens hjelpe å demontere instrument og rense kontakter til computeren. Noen ganger er det også vakkel i spenningsregulator og sprekker i kretskort, (nesten ikke synlige!) så det er generelt bare på tide å demontere.. :P

Det er en justering på kretskortet til computeren, men den går bare på (snitt)forbruk.

 

Min er godt nedpå det røde og viser '0' km når det er ca. 5-8 liter igjen, (ikke spør..) og dette tror jeg vel er noenlunde normalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min viser 140km igjenn ved full og snitt forbruket er heller ikke riktig, hvordan "justeres" snitt forbruket?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen chippet?

 

Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sånn både med og uten. Men nå er den med

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.