#1 Skrevet Juli 26, 2017 Heisann! Der eg leige plass å står med Jettaen nå (Ikkje i Sveio!), e det ein ledig plass nå. Kunne tenkt meg at det komme inn noen fra lokallaget, da det bare er lokallagsfolk der fra før Leigå e 2000kr pr mnd, lokalene ligge svært sentralt, men godt skjult! Kontakt meg på PM for mer info og evt for en tur ner for å se -Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2017 Opp opp Ingen som trenge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2017 Kjempekjekke plass altså! Ganske nært den bannacoopen óg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2017 Fortsatt ledig her Ingen som trenge plass i vinteren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2017 Her er det bare til å hive seg rundt å få seg en plass :-) Snart har vi julebord der også med en trivelig gjeng . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...