#1 Skrevet Juli 26, 2017 Har en Audi s2 3b coupe 1992 med mtm chip steg 1 ca 275 hk Hva skal ladetrykket være?? Under kjøring i 3 gir får jeg ca 1bar er dette riktig? Hva skal ladetrykket være med mtm chip? Har skiftet Alle turbo slanger O ring intercoller Plugger Alle temp sensorer Multisensor 3 pol fra 034 motorsport Div relere Pop off ventil N75 Tomgang ventil Div vakum slanger Kashaf Rashid Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2017 Orginal på 3B er det bare 200 kpa mapsensor så hvis ikke den er skiftet får du ikke ladet mer enn 1 bar. Da er vel effekten kanskje rundt 250hp. Bør ha borti 1.4 for å klare 275. Må åpne hjernen for å se om den er byttet ut, står trykt på den. Er den som vaakum slangen går inn på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2017 Takk Skal åpne styre enheten å sjekke dette i kveld hvilken map sensor bør jeg gå for hos 034 motorsport har de en https://store.034motorsport.com/034efi-varimap-switchable-2-5-3-4-bar-map-sensor.html Noen ganger har jeg hatt ladetrykk over 1 bar dette var før jeg skiftet trykkventil på ondeslangen (org del fra Møller) kan dere være slapp wasgate fjær også evt hvilen kan du anbefale ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...