Ingen fremdrift, 6-trinns 02M Golf 4 R32

Anbefalte innlegg

Uffameg. Hvilken utfordring? Slik du legger frem saken er bilen ødelagt under frakt. 1 epost til clutch-produsent for statement, og deretter 1 epost til fraktselskap med krav til ny clutch er ikke uoverkommelig.

 

Nei er alltid første standardsvar. Konkretiser kravet med statement fra clutch-maker, statement fra selger (som jo bør være på ditt lag), bilder og beløp så får helt sikkert pipa annen lyd.

 

Peace out

 

Tro meg, jeg har sendt bilder, film, krav om ditt og datt. Dessverre er ikke selger på mitt lag.. De fraskriver seg alt, så lenge jeg ikke kjøpte den dyre ekstraforsikringen de tilbyr : rolleyes Dette går seg til, var klar over risikoen ved å kjøpe en 13 år gammel bil usett på auksjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Må rette meg selv litt, det kan se ut til at den går i girene 2-4-6 når motor ikke går. Clutchpedal har ingen virkning, men går fritt inn og ut. Har beveget på skiftetårnet, og jeg syns egentlig det har fin bevegelse. Kanskje lov å håpe på noe relatert til hydraulikk likevel da..?

 

Var en tur i boden i dag, og fant ut hvorfor den kun ville gå i gir 2-4-6 tidligere. Sjaltewiren for frem/tilbake-bevegelse er bøyd.. Var vel sikkert noen som forsøkte å tvinge den i gir etter at clutchen ga seg..

 

 

125B223F-5956-4C4D-9F2E-68BD37377255.jpeg

2735ED50-AC38-4D9B-9C5A-0AA5AFE5A8DF.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått skikkelig julig denne jo :O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.