Anbefalte innlegg

Hei,

 

Plutselig var det ikke liv i kuppe viften i dag, den vil ikke starte på verken fører eller passasjer side. Alt av spjeld fungerer som det skal, men ingen liv i viften. Hva kan være problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Død vifte eller sikring? Lest av feilkoder?

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lest av feilkoder nei. Har du noen greie på hvilken sikring som går til viften? Kan sikkert være lurt å få sjekket den først vil jeg tro. Mener det kan ha skjedd etter at jeg hadde cd veksler frakoblet fra hanskerommet, men det burde vel ikke ha noen betydning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. En stund siden jeg hadde a8 d3... men du har ikke vært borti noe inni der da. Husker ikke om vifta er på midten i dashbordet på disse eller bak hanskerommet

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bare ute cd veksler å monterte et kabelsett på eksisterende kabler og monterte inn AMI ved siden av CD veksler. Skrudde ikke ned hele hanskerommet eller noe. Så vil ikke tro det har en sammenheng. Kommer veldig svak luft ut av spjeldene, men skjer som sagt ikke noe når jeg regulerer hastigheten på vifta.

 

Det var en svak hyle lyd av vifta i vinter, men den varte kun kort tid og var ikke veldig markant. Men kanskje det har en sammenheng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.