#1 Skrevet Juli 27, 2017 (endret) Vurderer salg av min 1999 Audi S4 B5 sedan 2.7V6 Bi-Turbo Bilen er ombygd i norge i 2010, vist hos TUV i Tyskland og godkjent ombygd her i Norge hos SVV. Ombyggingen står skrevet inn i vognkortet, samt at den er godkjent med 18" felger med 225/40/18 dekk. Opprinnelig er dette en 1.8 quattro. Oppgitt km.stand er fra instrument til S4. I forbindelse med ombyggingen ble hele karosseriet lakkert opp i original farge, og lakken er svært bra på den, et par bobler på lista over skiltet bak. NB: All dokumentasjon fra TUV og SVV følger med i eget hefte, sammen med totalt 4 nøkler. Utstyr: Delskinn / blå alcantara 6-trinns manuell gir 3-eika sportsratt Xenon lys Ettermontert Westfalia avtagbar krok Thule takstativ med braketter til B5 sedan 19" delte BBS Speedlines sommerhjul 17" org Avus med piggfrie vinterdekk KW1 Coilovers (ikke godkjent i vognkort) Org understell følger med RNS navigasjonspakke med cd-skifter (foreløbig tatt ut til fordel for DAB+) Sort taktrekk Skipose i midtarmlene bak 4 x el.vinduer Digialt klimaanlegg / Air-condition Carbonlister innvendig Pioneer spiller med DAB+ radio Oppgraert stereo med Pioneer TS-E høyttalerserie og Pioneer forsterker med Alpine 12" sub Fakta: 1999 modell facelift med xenon Km.stand 181 xxxkm Blir eu-godkjent før salg Forstilling nylig byttet, og begge styreleddene blir bytta 4-hjulskontroll utføres før salg Ingen form for pant i bilen Motor er chipet til 300hk Olje og filter byttet på 179 753km, Mobil 1 5w50 Racing olje og Twist oljefilter Vasket regelmessig med vaskeprodukter fra Autodude og høytrykkspyler Ingen tegn til slitte turboer, og motor bruker hverken olje eller vann I følge forrige eier skulle turboene ha vært byttet ved ombygging, ca 40 000km siden, men har ingen garanti eller dokumentasjon på dette Bilen er veldig behagelig å kjøre, tight og fin i understellet. Bilen kan enten kjøpes med KW1 og 19" originale 9x19" BBS felger til prisantydning, eller den kan settes i original stand med kun 17" Avus vinterhjul til 110 000,-. Pris 118 000,- Det kommer flere og bedre bilder etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2017 Noen bilder: Her viser den hvordan den er i lakken, ingen filter er brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2017 Interiørbilder, bildene er fra når jeg kjøpte bilen i Januar 2017: Interiør shining som ble utført tidligere i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2017 Da jeg ikke er like aktiv på forumet lengre, legger jeg ut tlf nr mitt, så kan jeg kontaktes der. Tlf 404 93 201 ring / sms. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2017 Nye bilder, tatt i dag[emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2017 4 hjulskontroll utført. Skal byttes drivknutemansjetter 1 stk bak og 1 stk frem før eu-kontroll i September[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2017 Er ikke interessert å bytte i en godt utstyrt Audi A6 4f med 2,7tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2017 Dessverre, Gunnar. Har fått tilbake jobben offshore, å skal jobbe på friperiodene mine fremover, så jeg har mer bruk for en arbeidsbil. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2017 Arbeidsbil er kjøpt, så har denne enda. Vært litt vimsepetter ang salg, men er åpen for et salg, da jeg vurderer Audi fra 80- tidlig 90 tallet. * 4 hjulskontroll er utført hos Møller * Blir tatt service nå i løpet av neste uke * Bilen blir satt i vintermodus (felger og høyde på coilovers) * Det blir montert nytt cat-back eksosanlegg * 2 drivknute mansjetter skal byttes i løpet av neste uke * Eu-kontroll utføres ASAP / før salg Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2017 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...