Problemer med sikringsboks B2 typ 81!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ett par meget frustrerende problem på den gamle traver'n (1981 mod. 80 LS)

Da denne har stått i noen år, har planen vært å sette den skikkelig i stand igjen, har fått det meste til å fungere igjen. Lys bak og foran fungerer utmerket, men blinklysene fungerer ikke. Det i og for seg håper jeg løser seg på tirsdag når jeg får nytt rele fra Møller.

 

Den største frustrasjonen er at verken vindusviskerene eller varmeapparatet funker. Eller det vil si, når jeg skulle bytte alle sikringene for å være sikker på at alle var nye og fine, var jeg borti sikringspunkt 9 og 10 med en tang (nr 9 er Ryggelys, horn osv. Nr 10 er varmeapparatet)

Og da fungerte både vifta og viskerene. Vifta fungerte på ale intervaller og det samme gjorde viskerene.

Tar jeg ut sikring nr 10 og holder tangen borti nr 9 og 10 så fungerer den ikke, så det er tydelig at det går strøm gjennom sikringen.

 

Har pusset og renset jordingspunktene og sjekket om det er noe eir på/i sikringsboksen, men den ser helt fin ut. : klø :

Har noen vært borti noe slikt før og evt har peiling på hva det kan være?

Tips mottas med veldig stor takk! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.