Anbefalte innlegg

Jeg har en delebil stående som jeg skal plukke noe deler fra før den går på huggeren. Bilen er en norsk Polo som er godkjent ombygget til G40. Karosseriet er nokså bra for rust. Men det er skyldig 1 årsavgift så planen er å plukke den helt for deler for så å levere den til huggeren. Men hvis noen føler kallet så kan det og selges.

 

Ellers så skal det være en komplett bil minus stoler. Jeg skal selv ha understell og motor samt noe småting. Men av interiør deler å karosseri så er alt tilgjengelig. Send melding hvis du trenger noe. Priser blir vi alltids enige om. Skal ikke ha mye hvis det er noe du trenger. Heller at det går til en bil enn skroten. Se bilder nedenfor.

 

OkmxJ5J.jpg

 

OCvy8vV.jpg

 

UiO8H5C.jpg

 

PAyF83N.jpg

 

NWLAEsA.jpg

 

SEU6klb.jpg

 

Hattehylle med pioneer 6x9 høyttalere å brannslukker

 

ODBxGd7.jpg

 

3GlIzGY.jpg

 

gF1BbP9.jpg

 

4nubCNe.jpg

 

Y837IIH.jpg

 

lgQUEN3.jpg

 

 

 

 

Da er bilen totalt strippet for deler. Selve karrosseriet vil bli levert på skroten om kort tid om ingen vil ha det. Dører, panser og bakluke vil bli tatt vare på en liten stund lengre hvis det er noen som har bruk for dette. Hvis ikke går det i metallreturen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er interessert i deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.