#1 Skrevet Juli 31, 2017 Hei! Har en 2002mod Audi A8 D2 3,3l V8 TDI. Orginalt så sto det et 4-eika multifunksjonsratt i den med giring, men så tenkte jeg det hadde vært kult med et 3-eika ratt med giring istedet så jeg fikk tak i det her: Men da jeg skulle ta ut det gamle rattet så klarte jeg og rive ut 2 ledninger fra sleperingen som er under de 2 kontaktene på bildet under: Så når jeg monterte alt ferdig og satte på batteriet igjen funket ikke giringen på det nye rattet og fikk jeg opp feilmeldinger: Så jeg fikk tak i en lik slepering med samme delenummer brukt og fikk de til å bytte den møller idag. Men det blei ingen forskjell. Fortsatt feilmeldinger, og de snakket om at de ikke fikk kontakt så de kunne kode. Noen som har forslag? Trenger hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2017 Må nok kalibrere rattvinkelsensor.... Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2017 Må nok kalibrere rattvinkelsensor.... Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Ja stemmer, men var det de ikke fikk gjort fordi de ikke fikk kontakt hvis jeg forsto de riktig. Men hva kan være årsaken til det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2017 Hvem er di? Møller? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2017 Hvem er di? Møller? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Ja, Ljosland bil på Kongsberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2017 De på Ljosland snakket også om at de kanskje hadde for nytt utstyr, og at de kanskje måtte ta fram noe av det eldre utstyret sitt for å få kontakt. Så tenkte å prøve å kalibrere den selv med VAG-Com'n til en kompis. Får håpe det funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2017 Burde med vagcom, iallefall gjort det før med vagcom på 2001 mod passat Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2017 Burde med vagcom, iallefall gjort det før med vagcom på 2001 mod passat Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Prøvde selv her nå, måtte noen forsøk til men nå er alle feilkodene borte. Eneste er at knappene på rattet til giringen ikke fungerer, noen tips der? Må kanskje gjøre noe i vagcom der å ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2017 Om du hadde giring på rattet burde det vel virke nå og? Om det ikke er forskjell i kodinga på sport ratt og ikke? Må sikkert endre koding siden du hadde multifunksjonsratt Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2017 Om du hadde giring på rattet burde det vel virke nå og? Om det ikke er forskjell i kodinga på sport ratt og ikke? Må sikkert endre koding siden du hadde multifunksjonsratt Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Ja jeg og trudde det burde funket. Veit du hvor jeg kan finne ut hvilke koder jeg skal bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2017 Kodene kommer vel opp som et forslag i en boble i vagcom...? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2017 Kodene kommer vel opp som et forslag i en boble i vagcom...? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Håper det, skal prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...