#1 Skrevet August 1, 2017 Har en komplett bil ståendes, smallt den bak på høyre siden, så der er lykta gåen. Resten er temmelig komplett si ifra hvis du trenger noe! __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2017 Modell? Skulle hatt ei komplett høyre fremdør helt fri for rust. Farge har ingenting å si! Bare det er til 2001 modell(facelift)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2017 Det er desværre ikke facelift __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2017 Er det tåkelykter på den? Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2017 Ja __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2017 Ok, er på jakt etter komplett tåkelykter og dekslene i fanger. Er det noe du vil selge løst? Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2017 Det kan ordnes. Hvilken pris ligger slikt på? 2x tåkelys og 2x deksel? __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2017 Er dekslene over lyktene løse, altså selve det lille dekselet rundt lyktene?...ble litt usikker om det bare er på facelift... Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2017 Dekslene er 25-30 cm lange totalt, altså innkludert litt rille parti. Men slik er det også på faceliften, i vert fall på de jeg har hatt __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2017 Er på jakt etter sånne☺ Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2017 Okei Det er noe lignende disse som er orginalt på de: __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2017 Kunne du tatt bilde av de som er på din?, ifølge etka så kom de jeg er på jakt etter fra 99 pre facelift. Nevøen min har en 2000 facelift og den har de dekslene Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2017 Skal opp til bilen i helga, så satser på å få tatt bilder da [emoji1303][emoji4] __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 18, 2017 Beklager, men han som har bilen skal prøve å selge den hel som delebil før han skrur den i biter Tar kontakt igjen hvis han ikke får solgt den __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 18, 2017 Den er grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 21, 2017 El ruter foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 22, 2017 Ja, det er el vindu på alle 4 dører, men han som eier bilen ombestemte seg, og prøver å få solgt hele som delebil først. Kan si ifra om ett par uker hvis han bestemmer seg for å selge den i deler __________________ Audi 200 Turbo __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...