#1 Skrevet Juni 27, 2005 Har en del som skal lakkes. noen som vet om noen som gjør en bra jobb? osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2005 ka du sgo ha lakkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2005 Front, hekk, sideskjørt, dør (lakkert ud), lister rundt om (disse kjøper jeg nye) det var der:) hehe e del ser du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 Ja, jeg skal hel-lakkere bilen min, pluss få skjært et hull i panseret. Noen som kommer herifra som vet om et bra verksted. Betaler heller litt ekstra for skikkelig arbid enn billigst mulig. Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2005 Egersund Lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2005 Autolakk, Bil & Maskin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2005 Salte lakkering på ut mot jæren, husker ikke hva det heter... Meget dyktige folk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2005 di små delene kan eg ta, men har ikke kapasitet til og ta store deler/hel lakkering. evt ta og reis innom autoservice på bryne, (gammle jobben min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...