#1 Skrevet August 5, 2017 Skulle bytte utløser lager, men fant ut at det satt tilton racing clutch og svinghjul montert hvor en clutchplate er bare filler og bilen må på veien snarest. Lurer derfor på om noen har orginal svinghjul og clutch liggende eller noe jeg kan bruke til en grei pris ettersom budsjettet ikke er allverdens. Holder til i holmestrand, vestfold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2017 Org svinghjul trykkplate og lamell 2500kr? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2017 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2017 2500,- inkl. Frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2017 Frakt Johannes!? Hønefoss er jo ett steinkast unna! Drit i å vente på posten! Svipp bare opp etter jobb i morra,el no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2017 Har også liggende orginal svinghjul og clutch, men kommer ikke hjem før torsdag desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2017 2650 med fakt, men kan også godt hentes. 95810753 for evt videre kommunikasjon da jeg ikke er på forummet hver dag hvis det haster:) om det er med singelmasse svinghjul og tilton trykkplate kan jeg evt bytte om du kommer opp med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2017 Jeg har ikke tid og kjører ikke opp dit med caravella.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...