#1 Skrevet August 6, 2017 Hei Ønsker å kjøpe komplett rs2 oppsett Turbo Eksos mandifold Grenerør Dyser Chip eller styreenten Eller tilsvarende deler Som passer min bil Audi s2 3b 1992 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2017 Har en hjerne med 2.5 bar map og 280hp chipper. 2000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2017 Har en comp turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2017 Takk Venter på svar fra jonus racing Er det bolt on turbo Tilstand og slakk?? Type ?? Er styreenheten til en rs2 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2017 Bolt on ja utenom innsug side som er 3", som ny kun kjørt få km ct3 billett 53/56 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2017 Jeg har RS2 kammer hvis du har bruk for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2017 Jeg har RS2 kammer hvis du har bruk for.Hei Bjørn Har du bilder evt dele nr på delene Hvilken fordeler vil jeg få ved å montere rs2 kammer på 3b motor Trenger man også kam drev også Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2017 Beklager, hvis du skal kjøre med fordelertenning så kan du ikke bruke RS2 kammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2017 Takk for tilbakemelding Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2017 Skal du ha det komplett så må du ha intercooler, bensintrykksregulator, kammer m/drev, ny topp med hallgiver i front og nytt ledningnett m/hjerne og 5 coiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...