#1 Skrevet August 9, 2017 Ønsker å kjøpe 2-6 røde fsi/tfsi coiler rimlig kjapt, må ha før rudskogen, fint om noen som skal på oslotreffet har:-) Mener det er lang type som passer, men ta ett mål så skal jeg sjekke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2017 Hos Ecstuning får du 5 stk røde r8 coiler til 104 dollar.. https://www.ecstuning.com/b-nfis-original-equipment-parts/ignition-coils-set-of-five/06e898002/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2017 hør med kollevold så er du sikker på at de har med i lastebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2017 Skulle gjerne ha hatt det før rudskogen, orker ikke stå å bygge om elnett i piten Hos Ecstuning får du 5 stk røde r8 coiler til 104 dollar..https://www.ecstuning.com/b-nfis-original-equipment-parts/ignition-coils-set-of-five/06e898002/ og frakt til skyhoøye priser, samt litt tvilsomt att de er her før rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2017 Jeg bestillte 8/8 og det er kommet til Koln allerede. Du kan få kjøpe mine svarte TTRS orginal coiler nå de røde kommer... De er bare 8 mnd gamle :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2017 Har 4 røde fra før og trenger totalt 6, ellers takk;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2017 Tror Vidar Skotheim har røde coiler på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2017 RFS Performance har på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2017 Har bestilt av Skotheim nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...