#1 Skrevet August 10, 2017 Har kjøpt H&R understell, så vurderer å selge mitt KW coilovers sett til s2 coupe, 80/90q typ89 Justerbart i høyde og stivhet. Har stått på bil i flere år i garasjen. Brukt på bane noen ganger Går utifra at justeringsmutter kan justeres, må sjekkes Står på bil enda Hbo 5000,- vurderes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2017 Sendt pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2017 Solgt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2018 Justerings foran gikk fint De bak satt fast og måtte bankes opp, fikk skader. Kjøper får avgjøre selv om man velger å bytte disse Bilder kan sendes, send pm Hbo 4000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2018 Noen som er interessert ? Hvis ikke blir det lagt på hylla til jeg finner en bil å bruke det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2018 Noen som er interessert ?Hvis ikke blir det lagt på hylla til jeg finner en bil å bruke det på HeiJeg er interessert Send bilder av alt og med skade Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2018 Jeg tar de for 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2018 Send meg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2018 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2018 99prosent solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2018 99prosent solgt 100%? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2018 Ole Martin skal ha det Bare ikke sendt/hentet enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 1, 2018 Oki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 14, 2018 Ole Martin trengte ikke dette alikevel Ligger på verkstedet og tar opp plass 3000,- ink frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 28, 2018 Send meg bilder på face da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 28, 2018 Disse er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...