#1 Skrevet August 10, 2017 Jaa, er jo ikke så lenge til man plutselig står borte på Rudskogen! Hvem herfra har tenkt seg bortover da? når har folk tenkt å kjøre? Hva tenker folk om Lørdag - Søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2017 Meee! Me reise vel torsdag kl 8 elns som vanlig? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2017 Jeg skal bortover men reiser fra Stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2017 Blir vel torsdag morgen på oss og... kanskje me heng oss på sånn som sist. Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2017 Jeg har bestilt hytte på Utne camping og har et par ledige senger så hvis noen trenger en seng er det bare å gi en lyd. Har booket fra torsdag til søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...