#1 Skrevet August 11, 2017 Skulle hatt nye caliptera fram på en 1.8t quattro. Harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2017 Skulle hatt nye caliptera fram på en 1.8t quattro. Harald Er det til C5 du skulle hatt? Har muligens liggende noen OK calippere her, men de er ikke nye hvis det var det du var på jakt etter :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2017 Har til allroad tror jeg. Da må du ha større skiver også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2017 Trenger som er bare å sette rett på navet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2017 kjøpte på biltema jeg. kosta 600,- mener jeg. slik jeg har forstått er dette overhalte calippere så det er ikke noe biltema rææl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...