#1 Skrevet August 12, 2017 Hei, på min 2014 Passat B7 så har jeg dimbart sidespeil sjåfør side og sladrespeil, men ikke på passasjer siden. Er det noen som veit om det er å få tak i og evt om det er spesielt mye jobb til å få det til og fungere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2017 Ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2017 Sikker på at det ikke er byttet til vanlig i etterkant? Ikke hørt om at det bare er på 1 speil. Men nå har ikke jeg hørt alt heller... Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2017 Det kan jo hende, jeg syntes også det er veldig rart om det bare var på sjåfør siden... Men er ikke sikker da dette er min første Volkswagen, så har veldig lite peiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...