#1 Skrevet August 14, 2017 Er på jakt etter "nye" hjul til A7en. 20" eller 21" og dei bør vere rundt 10" breidde og inpress på ca 30. Gjerne Vossen eller Rohana concave felgar. BBS hjul og andre kvalitetsfelgar kan også vere interessante. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2017 Hva med Schmidt VN-line 10x21? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2017 Ikkje akkurat slike eg er ute etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2017 Vossen VFS1 10,5 x21 Så hiver du på 285/25 dekk. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2017 Rå dei hjula der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2017 43000,- antar jeg så har du dekk og felger. :) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2017 Hei. Hva med Avantgarde Enzo i 10,5/21 ET 43 som jeg handlet til min S6 4g. Har senket med stag i ettertid, noe lavere nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2017 Kanskje litt høgt innpress, og er igrunn ikkje så veldig fan av svarte felgar, men desse var ganske tøffe. Korleis er dekka og kva pris ser du for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2017 Hei. Disse er ikke sorte, antrazite matt er de. nei skal ikke selge de, la bare ut bilder som forslag til valg av felger. Dekkene er så langt helt perfekte, Continental conti sport 6, 265/30/21. Er egentlig ikke så dyrt nytt ca 30" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2017 (endret) Såg veldig bra ut på bilen din. Eg har desse i handlekorga, men har ikkje trykt enno;). (Ikkje heilt ulikt design). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2017 Hei. Rotiform SPF, knallfine de, vurderte de samme i spesial farge i 10,5/21, men det ble for kostbart, nærmere 60" bare for felger. Om du skal ha de i sølv er det nesten overkommelig pris på de i 21" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2017 Det enda til slutt med at eg valde å slå til på eit tilbod frå Tempe Dekkservice. Så då vart det berre 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...