#1 Skrevet August 14, 2017 (endret) Driver å vurderer å gå over til kun en bil å vurderer da salg av Q7n. Det meste av utstyr. 7 seter, panorama, s-line, svart taktrekk, hengerfeste, webasto. Sota vinduer, 4 soner klima. Eneste som mangler er vel oppgradert stereo. Svart metallic lakk, 21 orginal sommer med Ok dekk 295/35 2 sett vinter orginale 20" ett med 1 sesong(3000km) haka8 pigg og ett med ok piggfritt. Rullet 126000km. Service og flushing av kasse gjennomført på 125000km. Er fremdeles i tenkeboksen, men tenker pris rundt 430k-440k. Any takers? eventuelt kommentarer? Kom gjerne også med tanker rundt prisen... Er selv usikker på hva man kan forvente å få, men sett de til denne prisen med mindre utstyr og mye lengre km... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2018 Da jeg har stort sett bestemt meg for å kjøpe ren el-bil fra audi, så oppdaterer jeg denne tråden. Fikk også innbytte, så ser at det er ikke så mye å hente som jeg først hadde antatt. Noen flere bilder også med sommerhjula: Prisen ligger nå under 400k etter innbyttetilbud. 390.000,- Bilen har nå rullet 127.000. Nettopp installert og kodet inn nytt batteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...