#1 Skrevet August 15, 2017 Har prøvd lenge å få fått i stoff fra noen gamle seter til Audi 80/90/Coupe Typ89/B4 for å fikse opp et lite hull i førersete på 80'n.. Aller helst sportseter foran i samme stoff. Men ikke lett. Har et sett stoler på hånd nå i utlandet men frakten er jo hinsides. Før jeg brenner vekk gryna kunne jeg tenkt å høre om noen i klubben har noe liggende en lur plass? Sjekk bilder for type stoff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2017 Tror er likt på en jeg har stående b4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2017 Hei Fridtjov! Kult, men er det noe du skal kvitte deg med:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2017 Ikke noe planer enda med bilen så kan vurdere det ja. Send meg pm :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...