#1 Skrevet August 17, 2017 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102385773 Bruttern lufter S4en til salgs. God lang service historikk. Register reim og alle ruller\lager vannpumpe skiftet ved 206.000 ca. Plugger og fsi coil oppgradering ved samme intervall. Diff og kasse + motor olje nylig utført (Juli 2017) Byttet begge egt sensorer og lambda sonder. Bilen har hr justerbart sports understell (godkjent) Neuspeed krengningstag bak med forsterking for ramme. komplett sett med hjul 18"sommer 17"vinter Komplett rs4 eksos (dp,cat og ut) Bilen har også fis controller, som gjør at du kan sjekke og fjerne feilkoder på motor og ha kontroll over langt flere variabler enn kjørekomputeren kan vise deg alene., Bortsett fra dette er bilen i original utførelse og bærer preg av og ha blitt godt tatt vare på. Hentet fra Finn annonsen, all kontakt med Marius finner dere der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2017 Har du flere bilder? [emoji28][emoji28] Sent from my EVA-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2017 Kommer flere bilder fortløpende noen spesielt du vil se? Sent from my SM-G950F using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2017 Gamle bilen min jo:) Vært fornøyd med den? Dette er et stk fin b5. Var ihvertfall pen når jeg solgte den før noen år siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2017 Har vært veldig fornøyd. Bilen var bra og se til når jeg kjøpte den, og har føltes eksemplarisk hele tiden. Har mått bytte noe slitedeler som har vært noe irriterende men det er helt klart akseptabelt på bil over 15år. Eneste minuset er vell at jeg ikke har noen dokumentasjon på noe turbo bytte. Uvisst om det er utført, men jeg har valgt å ikke tenke så mye over det da bilen høres bra ut og trekker som et tog fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2017 Bump!* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2017 Bump!* Fortsatt til salus, ingen innbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2017 *solgt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...