#1 Skrevet Juni 27, 2005 Hei.. Tok noen bilder av Audien igår... Hva synes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2005 Flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2005 Å enda litt flere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2005 Flotte bilder av en flott bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2005 Flotte bilder av en flott bil! Kunne ikke sagt det bedre Syns det var tøffe bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2005 Pen clean look! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2005 nest siste bilde var jo helt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2005 bra fotograf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2005 sånne fangere har jeg lyst på å... buhu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2005 Flotte bilder!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2005 sånne fangere har jeg lyst på å... buhu Liker den S4 fangeren selv! Men han har jo kun EN "styling" fanger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2005 Hva slags kamera er bildene tatt med, sånn MÅ jeg bare ha??!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2005 jeg vil ha begge, foran og bak.. er det no mer som S4`en har? sideskjørt? Men vanvittig fin bil..sånn clean håper jeg min blir med slike fangere og.. Men min er svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2005 Ingen som savnet senking? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 28, 2005 heilt råe felger,men fikk "off-road" look uten senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 29, 2005 Har lest kommentarene nå... Jeg er ikke helt ferdig for å si d sånn! Men det koster penger... Alle S- delene blir kjøpt orginalt hoss møller, og som alle vet er Møller deler dyre, og enda dyrere når S kommer inn i bilde... Men den er under utvikling.. Senking er på vei, samt Bakfanger å sideskjørt. Vinduene blir tonet iløpet av høsten, så jeg kommer tilbake med bilder etter som ting kommer på plass... Bildene er tatt av noen kompiser som driver endel med å ta bilder, så viss noen er intressert i å få tatt "proff bilder" så er det bare å sende en mail, så skal jeg formidle kontakt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 29, 2005 Bilen var så desperat pen. Akkurat slik jeg så for meg min egen Audi da jeg kjøpte den. Tommelen opp for bra smak i bil/styling, og pene bilder på kjøpet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 30, 2005 Konge bilder. Er det photoshop børning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...