#1 Skrevet August 20, 2017 hei! Hadde vært supert med noen gode innspill på et problem jeg har med bilen. Bilen er en Golf GTI G60, 1991 modell. Den ryker svart når jeg gir gass, og det soter endel rundt eksos. Bilen har stått i ca 10 år, men tatt fram igjen nå. Har byttet alt.. plugger, pluggledninger, rotor, fordelerlokk, bensinfilter, nytt kN filter, altså ALT.... mistenker at tenninga ikke er helt på topp, den kan smelle litt etter gasspådrag. Tydeligvis får den for mye bensin, men HVORFOR?? skal snart på EU kontroll og til biltilsynet... Er takknemmekig for alle gode idéer 😊 På forhånd takk. Sverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2017 Det kan hende at bensintrykksregulatoren er gåen. Du bør også trykkteste slangene til kompressoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2017 Takk, da forsøker jeg det :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...