#1 Skrevet August 22, 2017 Som tittel sier har jeg et sett med originale felger fra Audi V8, laget av bbs. Kommer uten dekk. Kan hentes i Stavanger, eller tas med til Vacn rudskogen. Frakt kommer evt utenom. Tenker 2500 for de, evt høyeste bud innen onsdag kveld om de skal tas med til Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2017 JEg byr deg 1700,- for de, hvis du kan ta de med til VACN Rudskogen. Jeg skal sjekke opp om frakt videre nordover ASAP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2017 (endret) Du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2017 Har du disse enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2017 Ligger her enda ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...