#1 Skrevet August 24, 2017 (endret) Hei Kjørte hjem med bilen etter jobb i går så begynte den og fuske og hakke under kjøring og til slutt stoppet den opp Fikk start på den med en gang I dag så vil den ikke ta gass bare hoster og fusker samt lukter rart fra eksosen Har skiftet Alle slanger til silikon Skiftet o Ring intercoller Skiftet t-rør ondeslage Plugger er nye Har gått over vakum slanger også Har prøvd å ta av pluggen lmm motor Fusker enda mere. Noen forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2017 Har du sjekket om bensinpumpen fungerer slik den skal? Har du målt spenningen frem til bensinpumpen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2017 Har skiftet bensinpumpe rele for en mnd siden Skal sjekke bensin pumpen i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2017 Du bør også lese feilkoder, bare for å være på den sikre siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2017 Skal sjekke med wow wurth diagnose i morgen På 3b motor får ikke avlest mye Eller tar jeg feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2017 Har du VagCom (VCDS) får du lest av alle feilkodene, evnt kan du blinke de ut med et par ledningsstumper og en 5w-pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2017 Hei Har skiftet ut bensin pumpe Bosch 044 fortsatt det samme Har sjekket ut Tannreim merker stemmer Sjekket for luft lekkasje turbo slanger og intercoller Vakum slanger Skiftet ut begge banke sensorer Skiftet ut temp følere begge 2 pol og 4 pol Skiftet tomgang regulator Riktige plugger Riktig fordelerlokk og rotor Sjekket feilkoder Fikk feil kode på luftmassemåler (signal for lav ) Har tatt av kontakten og dette hjalp ikke fortsatt det samme Fikk feil kode på gasssjeld potensometer (periodisk feil ) Har filmet fuskingen Hvordan legger man ut filmklipp ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2017 https://photos.app.goo.gl/PgGWv84tLaX820sy1 Klarte å legge til link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2017 Veldig sikker på at LMM er defekt siden det er ingen endring mellom kontakt på eller av samt feilkode (dog vil den være lagret til du selv sletter den hvis du har tatt av kontakten mens tenningen var på.) Kjenner du noen med en LMM som fungerer så kryssbytter du, ellers må du oppdrive en ny/brukt. Merk at det er ikke anbefalt å ha luftfilter koblet inn på LMM slik du har på din bil. Bruk original luftfilterboks er mitt råd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2017 Jeg må si meg enig med det Chris-Wiliam sier. Du har jo også feilkode på TPS - det bør du også rette opp i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2017 Takk for svar Er ikke lett å få tak i luftmasse måler Har sjekket Bosch og andre utgått Har dere forslag der lmm er tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2017 (endret) Har du sjekket autohausaz evnt rexbo? Det er nok en fordel om du søker med OEM-nummer. Edit: Hverken rexbo eller autohausaz har denne delen, men stikker du på eBay og søker etter OEM-nummeret 034133471K, vil du finne delen uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 4, 2017 Da har jeg fått tak i fungerende lmm Motor går som den skal fusker ikke lenger Har også skiftet til 044 Bosch bensinpumpe Under prøvekjøring og normal gasspådrag oppleves det en kraftig kutt i kraften varer ca 2 sek eller mindre smeller i hele drivlinjen Har og hørt at det smeller i eksosen og svart røyk Noe dere har vært borti før Evt tips Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2017 Har du ikke feilkode på TPS da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 4, 2017 Har bestilt ny fra Bosch ca 4 dagers levering Tror du at tps som har skylden Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2017 Sjekket feilkoder på jobben i dag Funnet periodisk feil på Fikk ikke feil på gassspjeld sensor i dag Men denne er i bestilling Turtallsføler ingen signal periodisk Bestilt ny fra møller i dag Håper at deg som er feilen for litt i kraften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 6, 2017 (endret) Da er bilen friskmeldt Går som ett uvær slik har den ikke gjort før Skiftet luftmasse måler Veivaksel føler begge 044 bensin pumpe Tusen takk til alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 6, 2017 Godt å høre! Så får du gruble videre på å finne fler ponnier til denne da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...