#26 Skrevet September 14, 2017 Ny pumpe og nye spylerdyser er kjøpt inn, og klar for montering. Klarer jeg å kun bytte pumpa, uten å ta av fangeren? Eller er det enklest å bare ta fangeren først som sist? (Etter flere lysskifter, webastomontering etc. har jeg denne rutinen ganske innøvd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 15, 2017 Ny pumpe og nye spylerdyser er kjøpt inn, og klar for montering. Klarer jeg å kun bytte pumpa, uten å ta av fangeren? Eller er det enklest å bare ta fangeren først som sist? (Etter flere lysskifter, webastomontering etc. har jeg denne rutinen ganske innøvd) Vipp av fangeren først som sist.. mye lettere å bytte pumpe og sjekke ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 15, 2017 Hahahah, yess!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 15, 2017 Kun vha ny pumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 15, 2017 Både og Byttet først pumpa, og det fungerte enda ikke. Byttet da spylerdysene, og så at dem bevegde seg - Men dem spylte ikke. Endret spyletid fra 1000ms til 4500ms. Det viste seg at 1000ms var for kort til at dysene skulle komme seg ut, og i tillegg spyle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 15, 2017 Både og Byttet først pumpa, og det fungerte enda ikke. Byttet da spylerdysene, og så at dem bevegde seg - Men dem spylte ikke. Endret spyletid fra 1000ms til 4500ms. Det viste seg at 1000ms var for kort til at dysene skulle komme seg ut, og i tillegg spyle. Mine er satt til 1000ms for å hindre at de spyler. [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 15, 2017 Mine og - Og dysene var ødelagt. (Dem satt i "stein", så pumpetrykket fikk dem ikke ut). Enten så er det en aldringsskade, ellers så må dem brukes for å holdes ved like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...