Mangler på PKK. Lyktespyler

Anbefalte innlegg

Ny pumpe og nye spylerdyser er kjøpt inn, og klar for montering.

 

Klarer jeg å kun bytte pumpa, uten å ta av fangeren? Eller er det enklest å bare ta fangeren først som sist?

(Etter flere lysskifter, webastomontering etc. har jeg denne rutinen ganske innøvd)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pumpe og nye spylerdyser er kjøpt inn, og klar for montering.

 

Klarer jeg å kun bytte pumpa, uten å ta av fangeren? Eller er det enklest å bare ta fangeren først som sist?

(Etter flere lysskifter, webastomontering etc. har jeg denne rutinen ganske innøvd)

 

Vipp av fangeren først som sist.. mye lettere å bytte pumpe og sjekke ledninger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både og :)

 

Byttet først pumpa, og det fungerte enda ikke. Byttet da spylerdysene, og så at dem bevegde seg - Men dem spylte ikke.

 

Endret spyletid fra 1000ms til 4500ms. Det viste seg at 1000ms var for kort til at dysene skulle komme seg ut, og i tillegg spyle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både og :)

 

Byttet først pumpa, og det fungerte enda ikke. Byttet da spylerdysene, og så at dem bevegde seg - Men dem spylte ikke.

 

Endret spyletid fra 1000ms til 4500ms. Det viste seg at 1000ms var for kort til at dysene skulle komme seg ut, og i tillegg spyle.

Mine er satt til 1000ms for å hindre at de spyler. [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine og - Og dysene var ødelagt. (Dem satt i "stein", så pumpetrykket fikk dem ikke ut).

 

Enten så er det en aldringsskade, ellers så må dem brukes for å holdes ved like :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.