Anbefalte innlegg

SOLGT

 

Selger min GTE til fordel for ny bil.

 

link til annonse: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102747980&fks=102747980

 

Pris: 294.000,-

 

99.9% strøken.

 

Antirustbehandlet hos Drammen Antirust Og Bilglass A.S når den var ny.

 

Den er kjøpt ny hos Albjerk Bil Lier AS.

Den har nybilgaranti frem til 09.02.2021 eller 150.000km,

kommer ann på hva som kommer først.

 

Utover standardutstyr (se bilder av skannet brosjyre):

*CAR-NET E-REMOTE + G&I FOR NAVIGASJON

*TONEDE VINDUER BAK, FRA B- SØYLE

*RYGGEKAMERA

*DISCOVER MEDIA NAVIGASJON

*ADAPTIVT UNDERSTELL

*SIDEKOL. PUTER BAK

*UTVIDET GARANTI 5ÅR 150000KM

*TILHENGERFESTE SVINGBART

*FORMSTØPT BAGASJEROMSMATTE

 

Bilen har fått utført 15000km- og 30000km-service hos Aktiv Auto AS (merkeforhandler).

 

Sommerdekk : Nokian Hakka Blue 2 i 225/45-17 (orginale 17", gummi nye i sommer).

 

GTI mk7 diffuser og bakpotte.

Golf R mk7 baklamper (orginale følger med).

GTI mk7 cupvinger under frontfanger.

Fjernet alle emblemer.

 

Det medfølger orginal lader og ladekabler.

Samt en ekstra lader fra Audi e-tron som kun har blitt brukt som fast ladestasjon i garasjen.

 

Det medfølger Thule takstativ med sykkelholder (brukt kun en gang).

 

Sportunderstell, Eibach Pro (senkefjærer), godkjent i vognkort.

Originale fjærer følger med.

 

 

Dette er en utrolig god og morsom bil å kjøre. Om man enten ønsker å spare drivstoff i E-mode med DCC i comfort, eller i GTE-mode hvor DCC går i sport og nyter alle bilens krefter på svingete landeveier.

Det oppgies at bilen har en rekkevidde på 50km ved kjøring i E-mode, jeg har aldri fått den over 44km på en god dag. Men man lærer fort hvor langt det faktisk er når det begynner å gå sport i å komme lengst på minst mulig kostnad.

Om vinteren kan bilen forvarmes med batteriet om man ikke er koblet til strøm, så den funker som en slags elektrisk-Webasto, dette kan styres via app på telefonen eller forhåndsinnstilling i bilens meny.

Ved min bruk så har jeg hatt et gjennomsnittsforbruk på 0,21, og har som regel fylt tanken etter 1800 kjørte kilometer. Ved langkjøring så går den på 0.62 i gjennomsnittsforbruk.

 

Er det noe du lurer på så er det bare å slå på tråden for en hyggelig bilprat.

 

Tlf - 95201213

 

1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.