#26 Skrevet Juni 29, 2005 Var hyggelig å hilse på dere! (jeg er han med den blå firergolfen) Flotte fasiliteter, og et par gromme vogner Kleen golfen var uber 80 Gt`en likeså.. Men hjula til Nina-Marie tok vel kaka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 29, 2005 Dansing? Jeg hviste at jeg tok kvelden for tidlig.. Typisk meg! Det var hyggelig å hilse på dere jeg ikke har truffet før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 29, 2005 Robin: du må slutte å dra for tidlig.. du gikk glipp av Corradoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 29, 2005 Robin: du må slutte å dra for tidlig.. du gikk glipp av Corradoen NNNNNEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I knew it! det var noe dritt, du får presse han med neste gang også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 30, 2005 Dette var kjempekoselig...selv om jeg måtte sveise litt ikveld også Takk til Arild for underholdning Håper jeg ikke ødela alt for deg. Du rettet alt for meg. i morgen er et nemlig skilter på audien. mye takket deg! Også takk for et bra treff. Takk til bård for pølsene. Det var et skikkelig bra treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...