Anbefalte innlegg

Jeg har en -97 passat 1.8 comfortline der blinklys lyser konstant, sentrallås tuller i tillegg. Noen tips? På forhånd takk[emoji3]

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

releet som styrer blinklys i komfortmodulen er på bærtur.

 

kjøp nytt relee og lodd inn eller bytt modulen :)

 

Er ikke så lett å få fatt i releet løst lenger, men har et par liggende en eller annen plass hvis det skulle være

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

releet som styrer blinklys i komfortmodulen er på bærtur.

 

kjøp nytt relee og lodd inn eller bytt modulen :)

 

Er ikke så lett å få fatt i releet løst lenger, men har et par liggende en eller annen plass hvis det skulle være

Takk for kjapp respons[emoji3] Hvor sitter komfortmodulen? Vet at releet på noen biler sitter bak nødblinkbryteren.

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

releet det er snakk om sitter inni komfortmodulen.

 

ikke så kjent med passat, men er vel gulvet foran på passasjersiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fuktig golv på førersiden? Finner nok vann under teppe der. Komfort modulen ligger under teppe med førersete. Sjekk dreneringer i vannkassen, spesielt den under batteriet!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fuktig golv på førersiden? Finner nok vann under teppe der. Komfort modulen ligger under teppe med førersete. Sjekk dreneringer i vannkassen, spesielt den under batteriet!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er nok fukta som har tatt meg... Har hatt lekkasje i begge dører foran. Har tetta, og tørket ut, men er sikkert noe i boksen da. Ser lenger oppe i tråden at den sitter på paasasjersiden? Hva er riktig?

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok fukta som har tatt meg... Har hatt lekkasje i begge dører foran. Har tetta, og tørket ut, men er sikkert noe i boksen da. Ser lenger oppe i tråden at den sitter på paasasjersiden? Hva er riktig?

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

 

Fører siden er riktig [emoji106] hatt denne ute sjøl.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da prøver jeg i kveld... Holdt det å tørke boksen, eller måtte du bytte den?

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha en komfortmodul liggende i tilfelle du må bytte. Kan se om jeg finner den og sjekke delenr hvis interesse. Kommer fra en 1998 modell jeg hugget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha en komfortmodul liggende i tilfelle du må bytte. Kan se om jeg finner den og sjekke delenr hvis interesse. Kommer fra en 1998 modell jeg hugget.
Takk, jeg kan komme tilbake til det etter at jeg har sjekket i kveld[emoji3]

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for all respons! Fått plukket ut nå, det var irr på kontaktene. Rengjort og plugget i, funker bra foreløpig. Tar inn komfortmodulen i natt så den får tørke skikkelig, var litt kondens i kassa. [emoji3]

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.