#1 Skrevet August 28, 2017 Hei, Driver å søker litt på hjul lager til Audi RS2 : Delenummer foran er 893498625 E Delenummer bak er 4A0407625 De som tilbyr f.eks SKF hjullager, så er det likt foran og bak. 82mm x 37mm Innersirkel er 43mm. Stemmer det at det er likt hjullager foran og bak ? Mvh Stian Edvardsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2017 etter etka er delenr bak 4d0407625e og ikke 4a0407625 men regner med du tasta litt feil:-)og har målene 82x37. det er samme lager forran og bak så rart det er forskjellige delenr ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2017 Jeg har sjekket målene i norskbildelkatalog, og alle målene er like. Det eneste som skiller er vektene på lagerne, det ene lageret er ca 100 gram tyngre enn det andre - så en eller annen forskjell er det jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2017 Ja, da er det en forskjell et eller annet sted :-). Lik vanskelig å se, da de som selger hjullager har begge som samme lager. Da får man sjekke litt til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2017 Jeg har i hvert fall brukt samme lagrene foran og bak på 2 stk RS2 med stort hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2017 Disse lagerne passer garantert fysisk om hverandre, men i ETKA er fremfre hjullager kun merket "wheel bearing", mens bakre er merket "double ball bearing". Dermed er det nok en årsak til forskjellen i delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2017 Takk Dag, da er det der de ekstra 100 grammene er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2017 Alle disse er med doble baner. Vektforskjellen kan også være medfølgende segerring i den tyngste, jeg har fått lagre både med og uten. I en av variantene var det også med ny centerbolt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...