#1 Skrevet August 28, 2017 Siden eg allerede savner gjenger etter Rudskogen treffet må eg minne om tirsdagstreff i morgen igjenn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2017 Stiller selvfølgelig [emoji1360] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2017 Når og hvor? Er jo åresvis siden eg var der[emoji15][emoji15] Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2017 Kl 19 under broen bak gamle legevakten. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2017 OK. Kjenner jo ikke en kjeft lenger[emoji23][emoji23][emoji851] Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2017 Er d noen som har skiltplater og merker?..... Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2017 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2017 Får vel ta turen! Husk lav jekk nåda Christian så vi får testet felg. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2017 Får vel ta turen!Husk lav jekk nåda Christian så vi får testet felg. Sent from my iPhone using Tapatalk trøtt eller? sett på datoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2017 trøtt eller? sett på datoen? Haha! Slipper å lage ny tråd til tirsdag nåds! :haha: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...